Information om coronavirus: Skärpta råd i Västerbotten

Följ skärpta lokala råd från Folkhälsomyndigheten och Region Västerbotten. Gör vad du kan för att hjälpa till att bromsa den ökande spridningen av covid-19 i länet. Ditt val gör skillnad!

Information om coronavirus: Skärpta råd i Västerbotten

Följ skärpta lokala råd från Folkhälsomyndigheten och Region Västerbotten. Gör vad du kan för att hjälpa till att bromsa den ökande spridningen av covid-19 i länet. Ditt val gör skillnad!

Kontakt

För att vi på konsumentrådgivningen ska kunna ge dig ett så bra svar som möjligt, måste du fylla i samtliga uppgifter som är markerade med en stjärna (*). Du kommer att få svar på din fråga inom tre arbetsdagar under förutsättning att ditt underlag är komplett och vi har personal "på plats".

Läs det här först

Om du vill klaga på en vara eller tjänst är det en bra idé att besöka Konsumentverkets webbplats innan du mejlar konsumentrådgivningen. Du kan nämligen få svar på många frågor på Konsumentverkets sidor om konsumenträttigheter. Titta också igenom Klagoguiden.

Konsumentverkets webbplatslänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Klagoguidenlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Kontaktformulär


500

Jag är: * (obligatorisk)
Jag är:








Mer information

Vi hjälper dig som bor i Umeå, Nordmaling, Vindeln och Bjurholm.

Se också Hallå konsumentlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster (Konsumentverket) där du kan söka svar på dina frågor.

Vill du fråga oss om något?

Skicka fråga via formulär

Vill du besöka oss?

Ringa eller mejla och boka tid först!

Sidan publicerades